Dokonanie zakupu za pośrednictwem serwisu petra-nadruki.pl jest jednoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu:
I Dokonanie zamówienia
- Serwis www.petra-nadruki.pl utrzymywany jest przez Centrum Nadruku prowadzące działalność pod nazwą Centrum Nadruku Maciej Galon
- Zakupów mogą dokonywać osoby prywatne, przedsiębiorstwa, a także instytucje publiczne.
- Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem serwisu www, jak również poprzez email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W drugim przypadku zamówienie powinno zawierać wszystkie dane zamawiającego (w szczególności nazwę, adres oraz NIP), projekt graficzny nadruków, dokładne określenie rodzaju zamawianego towaru, a także jego ilości.
- Warunkiem realizacji zlecenia jest opłacenie należności przez Klienta na podstawie przesłanej drogą elektroniczną proformy. Płatności można dokonać również za pomocą PayU.
- Do momentu całkowitego uregulowania należności towar pozostaje własnością naszej firmy.
- Po opłaceniu zamówienia Klient otrzymuje drogą elektroniczną wizualizację do akceptacji. Akceptacja oznacza, że klient sprawdził projekt pod względem merytorycznym, ortograficznym i gramatycznym. Po jej dokonaniu Klient nie ma możliwości zmiany projektu – nie uwzględnia się reklamacji w tym względzie.
II Realizacja zamówienia
- Zlecenia realizowane są w przedziale od 3 do 15 dni roboczych od dnia, w którym została uregulowana należność i zaakceptowana wizualizacja.
- Istnieje możliwość realizacji w terminie ekspresowym – warunki muszą być każdorazowo ustalone z naszym Biurem Obsługi Klienta. Za przyspieszony termin realizacji pobieramy dopłatę 50% należności podstawowej.
- Nasza firma zastrzega sobie prawo odmowy wykonania zlecenia w przypadku, gdy zamawiający posiada wobec nas przeterminowane zobowiązania
- W przypadku braków w zamówionym asortymencie proponujemy Klientowi inne produkty o podobnych parametrach. Nasza firma nie odpowiada za braki w towarze u dostawców.
- Ilość dostarczonych produktów może odbiegać o 1% od faktycznie zamówionej ilości.
- Nasza firma nie bierze odpowiedzialności za różnice w wyglądzie produktu (w szczególności kolorów) w elektronicznych katalogach i w rzeczywistości.
III Projekt
- Projekt powinien być przygotowany w programie Corel Draw w wersji do X7 włącznie.
- Wzór musi być w wersji wektorowej – w tzw. krzywych. Nie może być w nim zaimplementowanych map bitowych.
- Czcionki muszą być zamienione na krzywe.
- Wielkości nadruków powinny być jasno określone przez Klienta. W innym wypadku wykonujemy je zgodnie z własną wiedzą i doświadczeniem.
- Kolory nadruków powinny być podane wg wzornika Pantone. W przeciwnym wypadku dobieramy kolory zgodnie z naszym doświadczeniem, ale klient traci prawo do reklamacji barw nadruku.
- W przypadku zdobienia produktów metodą haftu komputerowego należy wziąć pod uwagę fakt, że minimalna wysokość haftowanej litery to 5 mm. W przypadku mniejszych liter napis może by ć nieczytelny.
- Klient przesyłając projekt zaświadcza, że posiada do niego prawa i może nim dowolnie dysponować, w szczególności zawartymi w nim znakami handlowymi.
- W przypadku projektów do tzw. druku rastrowego grafika powinna być przygotowana w rozmiarze rzeczywistym (1:1) w rozdzielczości 300 dpi i zapisana w formacie .tiff lub .jpg.
IV Przesyłka
- Istnieje możliwość odbioru osobistego gotowego zamówienia w siedzibie firmy
- Przesyłki wysyłamy kurierem DPD. Na życzenie Klienta możemy nadać przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej. Klient może po wcześniejszym uzgodnieniu przysłać po odbiór własnego kuriera.
- W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki należy sporządzić przy kurierze protokół szkody. Protokół należy przesłać w ciągu 3 dni do naszej firmy.
Niedotrzymanie tych warunków powoduje brak możliwości reklamowania przesyłki, a co za tym idzie – nieuznanie reklamacji braków ilościowych mogących wynikać z faktu otwarcia paczki przez osoby trzecie.
V REKLAMACJE
- Reklamacje ilościowe powinny być zgłaszane najpóźniej 3 dni po otrzymaniu paczki. Po tym terminie nie będą one uwzględniane.
- W przypadku reklamacji jakościowej Klient ma obowiązek dostarczenia całej reklamowanej partii towaru na adres naszej firmy za pośrednictwem najtańszego środka transportu. Należy również dostarczyć dokładny opis na czym polega niezgodność towaru z zamówieniem.
- W ciągu 7 dni od otrzymania reklamowanego towaru nasza firma odnosi się do wniosku reklamacyjnego. Po tym terminie mamy 14 dni na naprawę szkody lub odsyłamy towar, jeśli skarga była nieuzasadniona.
- Reklamacja towaru nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty za niego.
- Oferujemy naszym Klientom możliwość wykonania próbnego wydruku, przy czym Klient jest wówczas zobowiązany do pokrycia kosztów przygotowania do druku.
VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W związku z faktem, że każde znakowanie wykonujemy na indywidualne zamówienie naszym Klientom nie przysługuje prawo do zwrotu towaru – por. art. 10 ust. 3 pkt. 4 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego